Nakło nad Notecią, 03.07.2023 r.
Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk” z s. w Nakle nad Notecią
NIP 5581821131
REGON 340541250
Nr wpisu do KRS 0000315055
zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Człowiek siłą Krajny i Pałuk” współfinansowanego w ramach Działania 11.1 Włączenie społeczne na obszarach objętych LSR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa towaru | Parametry techniczne lub jakościowe | Jednostka miary | Ilość |
Defibrylator |
|
sztuka | 5 |
Defibrylator szkoleniowy |
|
sztuka | 2 |
Fantom osoby dorosłej |
|
sztuka | 2 |
Butelka do wody z filtrem |
|
szt. | 250 |
II. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY:
Do 10 sierpnia 2023 r. włącznie. Dostawa do siedziby Zamawiającego w Nakle nad Notecią tj. ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 89-100 Nakło nad Notecią na koszt Oferenta.
WAŻNE: W przypadku opóźnienia w dostawie zamówienia Oferent zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3% sumarycznej wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki. Powyższe zapisy znajdą swoje odzwierciedlenie w umowie z Oferentem.
III. ODRZUCENIE OFERTY Z PRZYCZYN FORMALNYCH:
Powodem odrzucenia oferty z przyczyn formalnych jest:
1) złożenie oferty po wyznaczonym terminie,
2) złożenie oferty na formularzu niezgodnym ze wzorem do ogłoszenia,
3) złożenie oferty w sposób niezgodny ze wskazaniem w rozdziale SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERT:
Cena – 100 %.
Z wybranym Oferentem zostanie podpisana umowa na realizację dostawy.
V. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Oferent składa ofertę na formularzu stanowiącym wzór do niniejszego zaproszenia w terminie do dnia 10 lipca 2023 r., do godz. 15.00 włącznie.
2) Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną/kurierem na adres biura Zamawiającego, tj. Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 89-100 Nakło nad Notecią.
3) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do biura Stowarzyszenia.
4) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami jest Dyrektor biura LGD Dorota Stanek; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 607 822 024.
Informacje można uzyskać w dni robocze, w godz. 9.00 – 14.00.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
do 30.07.2023 r. włącznie.
VII. OGŁOSZENIE WYNIKÓW:
Wybór najkorzystniejszej oferty oraz upublicznienie wyników przeprowadzonego postępowania nastąpi do dnia 14 lipca 2023 r.
Wyniki zostaną opublikowane na stronie www.krajna-paluki.cna.org.pl
W przypadku dużej ilości ofert zastrzega się możliwość wydłużenia powyżej wskazanego terminu, o czym Oferenci zostaną powiadomieni również poprzez stronę internetową www.krajna-paluki.cna.org.pl
VIII. PODPISANIE UMÓW:
Z wybranym w zapytaniu Oferentem zostanie zawarta umowa na realizację usługi.
IX. PŁATNOŚCI:
1) Forma płatności: przelew bankowy po realizacji dostawy na podstawie stosownego dokumentu księgowego wystawionego przez Oferenta.
2) Warunkiem wystawienia dokumentu księgowego, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, jest protokół odbioru podpisany przez obie strony.
3) Termin płatności: przelew 14 dni.
X. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA:
1) Formularz oferty (wzór).