Kontrast:
Czcionka:
A-
A+

 

Nakło nad Notecią, dnia 08.02.2022 r.

 

Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk”
Powstańców Wlkp. 6
89-100 Nakło nad Notecią

 

zwane dalej Zamawiającym

zaprasza do składania ofert cenowych dotyczących

dostawy materiałów biurowych – I półrocze 2022

 

Przedmiot zamówienia:

 

Lp

Nazwa produktu

Parametry

Ilość

1

Segregator A4/75

Wysokiej jakości segregator oklejony folią PP, wymienna etykieta opisowa na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia. Rozmiar: A4,

Szerokość grzbietu: 75mm

40 szt.

2

Segregator A4/50

Wysokiej jakości segregator oklejony folią PP, wymienna etykieta opisowa na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia. Rozmiar: A4,

Szerokość grzbietu: 50mm

30 szt.

3 Koszulka A4 krystaliczna (100 szt.)

Koszulka krystaliczna do przechowywania dokumentów. Otwierana z góry. Krystaliczna, antystatyczna folia.

Format: A4, Grubość folii: min. 60mic, Opakowanie: 100szt.

5 op.

4

Cienkopis Pentel BLN-15 Niebieski

Cienkopis kulkowy z płynnym tuszem żelowym. Połączenie dwóch technologii - płynnego tuszu z żelem. Połączenie to daje większą łatwość pisania.

Model: BLN-15

Grubość końcówki: 0,5 mm

Grubość linii pisania: 0,25 mm

KOLOR TUSZU: niebieski

5 szt.

5

Papier ksero A4 Format A4; gramatura 80g/m2; białość min. CIE 161, 1 ryza (szt.) = 500 arkuszy

60 ryz

 6  Przekładki 1/3 A4 kartonowe  Przekładki kartonowe do najprostszego segregowania dokumentów. Wykonane z grubego ekologicznego kartonu 190g. Rozmiar: 1/3 A4, Opakowanie : 100szt.  5 op.
 7  Zakładki indeksujące 20 x 50 mm  

- wymiar: 20x50 mm.,

- papierowe

- Liczba kartek: min. 40 x 4 kolory (min. 160 znaczników)

 30 szt.
 8  Pojemnik na dokumenty  Pojemnik na dokumenty plastikowy, pionowy a4, grzbiet 8cm z otworem uchwytowym na palec  20 szt.
 9  Ręcznik papierowy  Ręcznik papierowy, 3-warstwowy ręcznik o wielu zastosowaniach, 1 kg papieru na rolce, pakowany po 6 szt.  4 op.
 10  Papier toaletowy  Papier toaletowy, 3-warstwowy, 150 listków na rolce, długość: 18,4; 16 rolek w opakowaniu  4 op.
 11  Ołówek  Ołówek S120-HB-2 (12 szt. w opakowaniu)  3 op.
 12 Zszywacz biurowy  Zszywacz biurowy, metalowy 24/6, 30 kartek, ładowany od góry, zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki, umożliwia również zszywanie tapicerskie  2 szt.
 13  Linijka  Linijka szkolna, biurowa, plastikowa, przezroczysta, dł. 15 cm  5 szt.
 14  Nożyczki Nożyczki biurowe 21 cm, ostrze wykonane z hartowanej nierdzewnej stali, rączki nożyczek wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego, z miękkim gumowanym uchwytem, ostre końcówki nożyczek umożliwiają precyzyjne wycinanie  3 szt.
 15  Karteczki samoprzylepne Karteczki samoprzylepne 76x76 mm w bloczku, warstwa kleju na jednej stronie karteczki. (100 szt. W opakowaniu)  5 op.
 16  Kalkulator biurowy Kalkulator biurowy, 10 - pozycyjny wyświetlacz, funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń (do 100 kroków), funkcja check & correct, obliczanie podatku (VAT), obliczenia procentowe, plastikowe klawisze, licznik operacji, klawisz podwójnego zera, podwójne zasilanie: Bateria LR44 + baterie słoneczne, wymiary: głębokość: 136 mm, szerokość: 134 mm, wysokość: 28 mm  2 szt
 17  Klej w sztyfcie  Klej w sztyfcie, uniwersalny, 10 g  6 szt.

 

Termin realizacji: do 08.03.2022 r.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Forma płatności: przelew bankowy po realizacji dostawy.
  2. Warunki dostawy: do siedziby Zamawiającego transportem dostawcy lub przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 

Kryteria oceny i wyboru ofert:

‒      cena – 100 %

 

Wymagania co do oferty i oferenta :

  1. Wykonawca składa  ofertę na formularzu stanowiącym wzór do niniejszego zaproszenia w terminie 7 dni od ukazania się zaproszenia do składania ofert cenowych na stronie www.krajna-paluki.cna.org.pl tj. do dnia 15.02.2022 r. włącznie.
  2. Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych.
  3. Wypełnioną i podpisaną ofertę należy złożyć pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Krajny i Pałuk” ul. Powstańców Wielkopolskich  6, 89-100 Nakło nad Notecią lub e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura Stowarzyszenia.
  4. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zamawiającego jest pracownik biura LGD: Joanna Bałdyga; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informacje można uzyskać w dni robocze od godz. 8.00 – 16.00.

 

Downloads:
doc-188Dostawa materiałów biurowych - I półrocze 2022 Popularne
Data-188wtorek, 08 luty 2022 12:09
Wielkość pliku-188 75.5 KB
Pobierz-188 161

Odwiedź także

Współpracujemy z

Szukaj

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzezone.